Nu börjaar det kännas jobbigt igen, det är som ett tryck i skallen.
Febern är borta, det är skönt att känna sig lite piggare iallafall.
Jag funderar starkt på en dosa Onico, det kanske hjälper?

Efter 24 timmar: Ångestkänslorna som uppstår när man slutar röka når sin topp. I de flesta fall är de så gott som borta inom två veckor.
Men va i helvete, 2 veckor? Här går man och räknar timmar och försöker vara duktig. Det är väl bara att bita ihop antar jag :/

Nästa steg är 48 timmar: Skadade nervtrådar har börjat läka och din luktförmåga och smakförmåga börjar återvända till det normala. Ungefär samtidigt når också irritationskänslorna som uppstår i samband med att man slutar röka sin absoluta topp.

Ja jag kan bara be er att hålla er borta :)

Ja vet inte vad som händer riktigt, det känns typ som att jag har bedövning som håller på att släppa på överläppen. Känns helt mysko. Kan det vara dom skadade nervtrådarna som börjar läka nu? Då ligger mig kropp före i tidsplaneringen ju :) En timme i taget så ska vi nog klara det här dagen oxå..

Kommentera

Publiceras ej